match-marry

مهاجرت به ارمنستان از طریق ازدواج

مهاجرت به ارمنستان از طریق ازدواج

مهاجرت به ارمنستان از طریق ازدواج یکی از پروسه های راحت و آسان اخذ تابعیت و اقامت ارمنستان است که در سال های اخیر مورد توجه خیلی از مهاجران خارجی قرار گرفته است.

مهاجرت به ارمنستان از طریق ازدواج به دلیل مزایا و امتیازات اخذ اقامت دائمی و تابعیت ارمنستان از جمله جذاب ترین و راحت ترین راه های مهاجرت به ارمنستان است.

پس از ثبت ازدواج، افراد می توانند متقاضی اخذ اقامت موقتی یا دائم ارمنستان شده و از مزایای اقامت در ارمنستان برخوردار شوند و در ادامه همچنین با توجه به تهیه شرایط و مدارک لازم همچنین می توانند به راحتی تابعیت این کشور را اخذ نمایند.

برای افراد بدون اقامت ارمنستان می توان اقامت موقتی صادر کرد و فرآیند ثبت ازدواج را در اداره ثبت تکمیل کرد. اگر شما با تبعه ارمنی ازدواج کرده باشید، شما صلاحیت اخذ اقامت موقتی (1 ساله) و اقامت دائمی (5 ساله) را دارید. به شرط آن که همسر ارمنستانی شما یا همسر مقیم دائم اسپانسر شما شود و شما مدارک اثبات کننده ارتباط خانوادگی مثل گواهی ازدواج، گواهی تولد و پاسپورت معتبر را ارائه دهید.

  • نکته:

کل فرآیند ثبت ازدواج در ارمنستان معمولا بین 10 و 15 روز طول می کشد. شما برای ثبت ازدواج در ارمنستان به مدارکی مثل مدارک شناسایی زوجین، مدارک مجردی، طلاق، گواهی فوت همسر سابق، گواهی تولد و پاسپورت معتبر نیاز دارید.

مزایا و امتیازات پاسپورت ارمنی

-سفر به اکثر کشورها بدون نیاز به ویزا

– ارمنستان صراحتا اجازه تابعیت دوگانه را می دهد و از شما درخواست نمی کند که از تابعیت فعلی خود منصرف شوید.

-تابعیت ارمنستانی به طور خودکار به نسل های آینده نیز منتقل می شود.

-کمک های دولتی که شامل کمک هزینه پزشکی، درمانی و آموزش و پرورش می باشد.

– امکان مالکیت زمین

 

اخذ اقامت از طریق ازدواج

بهترین، ارزانترین و سریعترین راه کسب اقامت یا تابعیت کشورها است

 

Match Marry  اولین، بزرگترین و تنها سایت جستجوی پارتنر برای ازدواج و مهاجرت است. تاکنون افراد زیادی از طریق Match Marry موفق به یافتن پارتنر مورد علاقه خود و مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا شده اند.

اگر شما تمایل به مهاجرت به ارمنستان از طریق ازدواج دارید، کافی است در Match Marry عضو شوید و پارتنر مورد علاقه خود را پبدا کنید و به آسانی و سریع به کشوری که دوست دارید در آن زندگی کنید مهاجرت کنید. همچنین بسیار ممکن است یک نفر شما را به عنوان پارتنر خود انتخاب کند…

شانس خود را امتحان کن

Let’s go

Content Expert

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.