match-marry

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

برخی از افراد تصمیم دارند از طریق سرمایه‌گذاری مهاجرت کنند اما نمی‌دانند کدام کشور گزینه‌ی بهتری برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می‌باشد. در این مقاله ۵ کشور از بهترین کشور‌ها را برای مهاجرت از این روش همراه با گفتن مزایا و معایب به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مهاجرت به اروپا با سرمایه‌‌گذاری

مهاجرت به اروپا با سرمایه‌‌گذاری

به طور کلی اروپا با توجه به غذا‌های لذیذ، شهر‌های منحصر به فرد، معماری برجسته، تاریخ، فرهنگ و… مقصدی جذاب برای مهاجران شده است. با توجه به موارد گفته شده عجیب نیست که بسیاری از افراد دوست دارند که اروپا خانه‌ی دوم آنها باشد. برای مهاجرت به اروپا راه‌های متعددی وجود دارد که بهترین و مطمئن ترین آن مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد. به طور کلی مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به این صورت می‌باشد که در کشور مورد نظر سرمایه گذاری کرده و اقامت و یا تابعیت آن کشور را بدست می‌آورید. فراموش نکنید در اروپا تنها برخی از کشورها هستند که  این برنامه‌ را برای مهاجرت دارند. به عنوان مثال آلمان کشوری است که این برنامه را ندارد، یعنی اگر در آلمان ملکی را خریداری کنید نمی‌توانید به واسطه‌ی آن به آلمان مهاجرت کنید.

 

در چه کشور‌های از اروپا می‌توان از طریق سرمایه‌گذاری مهاجرت کرد؟

در چه کشور‌های از اروپا می‌توان از طریق سرمایه‌گذاری مهاجرت کرد؟

این روش به این منظور تعریف می‌شود که آن کشور نیاز به توسعه‌ی اقتصادی دارد. در نتیجه برخلاف انتظار بسیاری از افراد کشور‌های اروپایی نظیر آلمان، سوئد، دانمارک و… برنامه‌ی مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری را ندارند. چراکه نیازی به ورود سرمایه ندارند. در اروپا کشورهایی مانند پرتقال، یونان و قبرس برنامه‌ی مهاجرت از روش گفته شده را دارند و این امر در این کشورها امکان پذیر است.

برای مهاجرت به پرتقال دو روش وجود دارد. روش اول برای افرادی است که می‌خواهند با حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری  به یکی از محبوب‌ترین کشورهای اروپا یعنی پرتقال مهاجرت کنند، تنها راه گرفتن ویزای انجل پرتقال است. برای کسانی که می‌خواهند از این طریق مهاجرت کنند، تنها با ۱۸۰۰۰۰یورو و همچنین بدون هیچگونه تعهدی حتی شرط حضور یک روزه‌ی فیزیکی در مدت ۶ ماه این اقامت را کسب کنند و پس از ۵ سال می‌توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. ویزای طلایی راه دوم برای مهاجرت از این طریق به پرتقال می‌باشد. با مبلغ ۲۸۰۰۰۰ یورو می‌توانید اقامت این کشور را بدست آورید. با این ویزا خانواده‌ي متقاضی شامل این پرونده می‌شوند. این ویزا مزایایی از جمله اینکه فرزندان وابسته و دانشجوی بالای ۱۸ سال تا هر سنی می‌توانند شامل پرونده‌ اخذ این اقامت شوند، دارد.

 

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا

کانادا از شناخته‌ترین و پذیراترین کشورهای جهان در زمینه‌ی مهاجرت است. هم ‌اکنون محبوب‌ترین و آسان‌ترین روش برای مهاجرت به کانادا خرید بیزنس در این کشور است. با این روش متقاضیان در حدود یکسال می‌توانند اجازه‌ی کار دریافت کنند و کار خود را در کانادا آغاز نمایند و پس از یکسال اقامت این کشور را بدست آورند.

 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به ترکیه

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به ترکیه

برای مهاجرت به ترکیه تنها با خرید ملک می‌توانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید و با داشتن پاسپورت ترکیه می‌توانید از تمامی مزایای این کشور بهره ببرید.

 

اخذ اقامت از طریق ازدواج؛

بهترین، ارزانترین و سریعترین راه کسب اقامت یا تابعیت کشورها است!

Match Marry اولین، بزرگترین و تنها سایت جستجوی پارتنر برای ازدواج و مهاجرت است. تاکنون افراد زیادی از طریق Match Marry موفق به یافتن پارتنر مورد علاقه خود و مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا شده‌اند.

اگر شما تمایل به مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج دارید، کافی است در Match Marry عضو شوید و پارتنر مورد علاقه خود را پبدا کنید و به آسانی و سریع به کشوری که دوست دارید در آن زندگی کنید مهاجرت کنید. همچنین بسیار ممکن است یک نفر شما را به عنوان پارتنر خود انتخاب کند…

شانس خود را امتحان کن!

Let’s go

Content Expert

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.