match-marry

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ازدواج 2022

ما در مچ مری بسیار خرسندیم که در مقاله بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ازدواج در کنار شما هستیم تا مطالب مورد توجهی را به شما ارائه دهیم

 

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ازدواج

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ازدواج ، با توجه به این که ازدواج و خانواده در بیشتر فرهنگ ها امر مقدس تلقی می شود . باید انتخاب یک فرد مناسب که بتواند با شرایط شما سازگار باشد ، وهم چنین با تفاهم با یکدیگر زیر یک سقف برای مدت زمان طولانی زندگی کنی  یکی از مهم ترین دغدغه های شما باشد .

و این را در نظر داشته باشید که اگر به قصد مهاجرت تصمیم به ازدواج گرفته اید سعی کنید کشوری را انتخاب کنید که شرایط آسان‌تری برای ازدواج داشته باشد . و شما از عهده شرایط آن به خوبی برآیید .

شرایط دریافت اقامت و تابعیت از طریق ازدواج با فرد خارجی

زمانی که شما صرف می کنید تا بتوانید اقامت کشور مقصد را کسب کنید . در کشورهای مختلف با هم متفاوت است . و بعضی از آنها اقامت یک ساله و بعضی نیز اقامت سه ساله را به افراد می دهند . اگر فردی در طول دوره اقامتی که گرفته ف هنوز زندگی مشترکش پابرجاست ، می تواند درخواست بدهد تا تبعه کشور مورد نظر شود .

البته باید این را هم در نظر داشته باشید که شما باید به دولت آن کشور ثابت کنید که می توانید از عهده هزینه های زندگی خود و همسرتان برآیید. و می توانید تمام هزینه‌ها را پرداخت کنید .

که البته این را باید به صورت تعهد کتبی ابراز کنید .

 نکته : بهتر است بدانید که :

  • افرادی که درآمد آنها برای تامین هزینه ها کافی نباشد .
  • و همین طور افرادی که به آن کشور پناهنده شده اند جزوه واجدین شرایط برای اخذ تابعیت نمی باشند .

در کل اگر می خواهید به واسطه ازدواج ، اقامت و تابعیت کشور دیگری را کسب کنید . باید قانونی و واقعی بودن آن رابطه را ثابت کنید و برای آن باید حتماً مدارکی دال بر این که این رابطه واقعی است مثل :

  • عکس ، فیلم ، حساب مشترک و تماس ها و…را ارائه دهید .و هم چنین باید اوضاع مالی و اقتصادی شما خوب باشد . از عهده تمام هزینه‌های زندگی از جمله تامین مکانی برای زندگی ، توانایی لازم را دارید . که البته باید تمام اینها را با ارائه مدارک بتوانید ثابت کنید .

بسته به کشوری که برای مهاجرت انتخاب کرده اید و با توجه به قوانین اجرایی کشور مورد نظر می توانید بعد از تمام شدن دوره اقامت ، اگر هنوز زندگی مشترک شما ادامه دارد . از اقامت دائم برخوردار شوید .

و اگر بعد از مدتی بتوانید ثابت کنید که با فرهنگ آن کشور آشنایی کامل دارید و به زبانی عموم مردم کشور مورد نظر کاملا آشنا هستید و توانایی مکالمه را با آنها دارید می توانید تقاضای اخذ پاسپورت نمایید .

 شرایط مرد ایرانی برای ازدواج با زن خارجی

اگر شما در کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید با زنی که  تبعه آن کشور است ازدواج کرده اید می توانید برای اقامت کشور مورد نظر درخواست دهید و اگر همسر شما مدارک مورد نیاز را ارائه دهد شما می توانید اقامت آن کشور را به دست آورد .

نکته : البته در کشور عزیزمان ایران بعد از ازدواج یک مرد ایرانی با تبعه کشور دیگر به طور معمول ، آن زن دارای تابعیت ایرانی می شود . و البته این برای فرزندان که ما حصل این ازدواج هستند نیز صدق می کند و آنها نیز تابعیت ایرانی خواهند داشت .

 شرایط ازدواج زن ایرانی با مرد خارجی

در اکثر کشورهای اروپایی در صورت ازدواج زن و مرد ایرانی با شخصی که تبعه کشور مورد نظر می باشد . می تواند منجر به اخذ اقامت شود ، به شرط آنکه واقعی بودن آن ازدواج به طور رسمی ثابت شود .

 آشنایی با کیس مورد نظر از طریق سایت های همسریابی

در چند سال گذشته شبکه های اینترنتی شامل سایت ها و اپلیکیشن هایی تحت عنوان همسریابی شروع به کار کردنده اند که شما می توانید با نام نویسی در این سایت ها با اشخاص متفاوتی در دنیا آشنا شوید و با آنها در ارتباط باشید .

حقوق شهروندی ازدواج با فرد خارجی

کدام کشور برای مهاجرت از طریق ازدواج بهتر است به این بستگی دارد که بعد از ادواج با تبعه آن کشور چه مزایایی در اختیار شما قرار می گیرد .

و در بسیاری از کشورها بعد از این که شما با فردی که تابعیت آن کشور را دارد ازدواج می کنید .

  • علاوه بر اخذ اقامت آن کشور
  • بهره مند شدن از خدمات شهروندی که شامل تحصیل در دانشگاه های این کشور می‌شود .
  • کار و سرمایه گذاری
  • و بیمه درمانی کشور مقصد را اخذ می‌کنید .

اما توجه داشته باشید که این در صورتی است که ، ثابت شود ازدواج شما صوری نبوده و صرفا برای گرفتن اقامت این ازدواج ، صورت نگرفته است

و دوم این که همسر شما که همان اسپانسر شما محسوب می شود ، باید شرایط مالی خوبی داشته باشد و از عهده هزینه های مالی شما برآید .

و اگر ثابت شود که ازدواج شما صوری بوده است شما از آن کشور( دیپورت ) اخراج می شوید .

ضمناً بین فردی که اقامت یک کشور را می‌گیرد و فردی که تابعیت آن کشور را دارد یک تفاوت وجود دارد :این که شهروندان حق رای در تصمیم گیری برای کشور خود را دارند ، ولی کسانی که تقاضای اقامت می کنند اجازه و حق رای در کشور مقصد را ندارند .

اخذ اقامت به واسطه ازدواج صوری در کدام کشور ها راحت تر است

در این خصوص باید بگوییم که در اکثر کشورهای دنیا ازدواجی که صوری باشد . و صرفا جهت اخذ اقامت یک کشور دیگر انجام گیرد ، جرم محسوب می‌شود . به خاطر همین اگر مشخص شود که یک ازدواج ، صوری بوده است شخصی که درخواست اقامت کرده است از کشور اخراج می شود ، و اقامت او نیز باطل می گردد .

به همین دلیل قوانین مشخصی را برای احراز ازدواج واقعی زوجین اعمال می کنند . که در صورت اثبات آن به فردی که تقاضای اقامت را دارد اجازه اقامت داده می شود .

گرفتن اقامت از طریق ازدواج راحت تر است

در ادامه این مطالب به معرفی چند کشور برای اخذ اقامت از طریق ازدواج ، به نسبت گرفتن اقامت به طور معمول می پردازیم :

کشور برزیل       به طور معمول ۴ سال       از طریق ازدواج و اخذ اقامت  ۱ سال

کشور اسپانیا      به طور معمول ۱۰سال        از طریق ازدواج وقت اقامت  ۱ سال

کشور پرتغال      به طور معمول  ۶ سال        از طریق ازدواج و اخذ اقامت سه سال

کشور سوئیس      به طور معمول ۱۲ سال        از طریق ازدواج و اخذ اقامت ۵ سال

 در پایان

امیدوارم مطالبی که گفته شد برای شما مفید واقع شود

منبع

 

seoexpert

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.