match-marry

مهاجرت به صربستان از طریق ازدواج

مهاجرت به صربستان از طریق ازدواج  آسان و سریع است و نیاز به مدارک زیادی نیست . برای هر فرد خارجی قوانین ازدواج در صربستان مانند قوانین کشور خودش است ولی اگر در کشور فرد متقاضی خارجی ازدواج همجنسگرایان آزاد باشد باز هم نمی توان این کار را انجام داد زیرا در حال حاضر ازدواج همجنسگرایان در صربستان وجود ندارد .

قوانین روابط میان همسران در کشور صربستان ممکن است با قوانین کشور اصلی فرد متقاضی مهاجرت به صربستان از طریق ازدواج متفاوت باشد . هر دارایی که فرد قبل از ازدواج داشته و یا به آن رسیده است، در زمان ازدواج نیز این دارایی ها مختص به خودش می باشد و همسر نمی تواند هیچ ادعایی نسبت به این دارایی ها داشته باشد و در زمان ازدواج تمام درآمدها بین طرفین مشترک است.

شرایط مهاجرت به صربستان از طریق ازدواج

  • برای ازدواج در صربستان هر دو فرد باید بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند.
  • متقاضیان ازدواج در کشور صربستان هر دو باید مجرد باشند و هر دو باید بتوانند بر اساس اراده خود عمل کنند و همسر آینده نباید ارتباط فامیلی با متقاضی ازدواج داشته باشد.
  • نیاز است که نوع آشنایی زوجین مشخص باشد.

 

مهاجرت به صربستان از طریق ازدواج

  • پس از اینکه ازدواج در یک فضای کاملاً قانونی صورت گرفت زن و شوهر باید به مدت ۳ سال با هم زندگی کنند. طبق بررسی ها ، زندگی در طول ۳ سال می تواند منجر به درخواست اقامت دائم صربستان شود.
  • اگر زن و شوهر در مدت ۳ سال زندگی باهم صاحب فرزند شدند می توانند از همان موقع درخواست برای اقامت دائم صربستان داشته باشند، وجود فرزند شانس صدور اقامت دائم این کشور را بیشتر می کند.

 

 

اخذ اقامت از طریق ازدواج

بهترین، ارزانترین و سریعترین راه کسب اقامت یا تابعیت کشورها است

 

Match Marry  اولین، بزرگترین و تنها سایت جستجوی پارتنر برای ازدواج و مهاجرت است. تاکنون افراد زیادی از طریق Match Marry موفق به یافتن پارتنر مورد علاقه خود و مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا شده اند.

اگر شما تمایل به مهاجرت به صربستان از طریق ازدواج دارید، کافی است در Match Marry عضو شوید و پارتنر مورد علاقه خود را پبدا کنید و به آسانی و سریع به کشوری که دوست دارید در آن زندگی کنید مهاجرت کنید. همچنین بسیار ممکن است یک نفر شما را به عنوان پارتنر خود انتخاب کند…

شانس خود را امتحان کن

Let’s go

 

Content Expert

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.