match-marry

مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج

مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج

یکی از روشهای مناسب و آسان برای دریافت اقامت کشور گرجستان ازدواج با فردی با تابعیت این کشور است. اقامت گرجستان از طریق ازدواج شامل حال تمام اشخاصی می شود که با تبعه گرجی ازدواج کنند. قانون اقامت از طریق ازدواج در گرجستان با اتباعی که به هر نحوی پناهنده گرجستان هستند ، شامل نمی شود.

هر شخصی چه زن و چه مرد در صورت ازدواج با یک تبعه گرجی می تواند حداکثر یک ماه پس از ازدواج با ارائه مدارک مربوطه شامل سند ازدواج، پاسپورت، عکس و تقاضای رسمی، اقامت دائم گرجستان را کسب کند. منتهی این اقامت دائم معمولا به خانم هایی که با مرد گرجی ازدواج می کنند سریعتر و طبق قانون تعلق می گیرد ولی در مورد آقایان با اینکه قانون برای همه یکی است نیاز به بررسی های بیشتری دارد زیرا تجربه پلیس گرجستان حکایت از صوری بودن اکثر ازدواجهای آقایان در گرجستان دارد، به همین دلیل این پروسه برای آقایان ممکن است یکسال و یا حتی بیشتر زمان ببرد.

طبق قانون حداکثر تا یکسال پس از اقامت دائم، فرد متقاضی می تواند تقاضای اخذ پاسپورت گرجستان را بدهد.

 

 

 

اخذ اقامت از طریق ازدواج

بهترین، ارزانترین و سریعترین راه کسب اقامت یا تابعیت کشورها است

 

Match Marry  اولین، بزرگترین و تنها سایت جستجوی پارتنر برای ازدواج و مهاجرت است. تاکنون افراد زیادی از طریق Match Marry موفق به یافتن پارتنر مورد علاقه خود و مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا شده اند.

اگر شما تمایل به مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج دارید، کافی است در Match Marry عضو شوید و پارتنر مورد علاقه خود را پبدا کنید و به آسانی و سریع به کشوری که دوست دارید در آن زندگی کنید مهاجرت کنید. همچنین بسیار ممکن است یک نفر شما را به عنوان پارتنر خود انتخاب کند…

شانس خود را امتحان کن

Let’s go

 

Content Expert

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.